Hocam en sağlıklısı kendiniz sahibinden bizzat bulmaya çalışmanız. Malum fiyatlat zaten inanılmaz arttı bir de emlakçı illetine bulaşırsanız 1 kira 1 depozit 1 komisyon daha da işin içinden çıkılmaz hal alacaktır. Allah yardımcınız olsun.