Mart ayında gittim geldim yol + maaş toplamda 600 küsür lira aldım. Yol parası pttye yatıyor askerdeyken adınıza banka hesabı açıyorlar bana ziraat bankasından açmışlardı orayada askerden sonra maaşınız yatıyor. Toplamında dediğim gibi 600 küsür bir para aldım. tabi bu yol parası gideceğiniz yere göre değişkenlik gösterir
Hocam askerdeyken kağıtta 400kusur yazıyordu imzaladığımız kağıtta ondan suphe ettik bizde. sizin dediğinize yakin bir tutar bekliyorduk ama pttdeki memurda bilmiyordu. banka hesabi söylenmedi bize belkide dediginiz gibi ziraate açıldı