GlobalMuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba tabiki şahış şirketi açabilirsiniz. Ama sözleşmeniz önemli ordaki bilgilerde kısıtlama var ise açamazsınız. Eğer herhangi bir kısıtlama yok ise hem sgk'lı çalışıp hemde şirkerket kurmanızda herhangi bir sakınca yoktur.
Çok teşekkür ederim şirket ile görüşüp sözleşmeyi gözden geçireceğim