Anladım hocam sanırım sizin mülakat yakın tarihte gerçekleşmediği için kolay geçmiş yada biz gözümüzde büyüttük
Tavsiye için teşekkürler.
Bunlar harici bilgisi olup paylaşmak isteyen olursa herkesin faydalanması açısından konuya yazabilir...
Rica ederim. 4 ay önce girdim mülakata...
Gözünüzde çok büyütmeyin. Olay DS160 formunda bitiyor.
Yanımda kıyamet gibi evrak götürdüm. Banka cüzdanı, tapu, nüfus kayıt örneği, araba ruhsatı, geçmiş tarihli vizeler vs. vs. hiçbirine bakmadılar.
Ek olarak şunu belirteyim. Mülakatta sorulan soruları ve sizin verdiğiniz cevapları, arkanızda sıra bekleyenler duyuyor

Biraz garibime gelmişti ama sıra size gelince zaten hiçbir şeyi düşünmüyorsunuz.
Size tavsiyem, kıyafetinize dikkat etmeniz (tamamen kendi görüşüm) ve sorulan sorulara kısa/net cevaplar vermeniz şeklinde olacaktır.
Başarılar dilerim.