innovative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok iyi bilmiyorsunuz demek ki resimdeki mesaj daha yeni geldi 1 hafta olmadı sizin bahsettiğiniz rakamlar 6 ay önce idi maalesef.


ciddi alıcıysanız aracım temizdir yabancıya gitmesin forumdan birisine gitsin ben sıfır passat alacağım için satıyorum.
Daha 15 gün önce 1.500 tl verdim araca cam filmi taktırdım wolkswagen servis ustalarınaa.
Bakımına daha 7 bin km var, tüm malzemeleri faturalı yedek anahtar ve kitapçığı duruyor 21 bin km dir araç bende en ufak sorun yaşamadım şükür
İstanbul kartal tarcanlar ve ankara garantiarabam dan ekspertiz raporu var.
Bir aydır araştırıyorum. Ben aliciyim. Ama yazdığınız rakamlara çıkmayacağım. Emsal araçlar sarı sitede bolca mevcut yazdığım rakam aralıklarında.