agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de Composer çıkarmasalar başımıza iyi olacaktı. Bunu bir türlü anlamadım, niye çıkardıklarını?
bence öğren çok kolay bir sistem hayatın kolaylaşıcak. Seninle fonksiyonumu paylaşıyorum gibi düşün