Çok değerli bir yazı olmuş, elinize sağlık. Müşterinin iş için döküman hazırlaması çok önemli. Bu şekilde bilinçli müşterilerle çalıştığımda hepsi çok memnun ayrılıyorlar, ben de aynı şekilde memnun oluyorum ve yaptığım projeden, ortaya çıkardığım sonuçtan, müşterimin memnuniyetinden mutlu oluyorum. Ancak “bunun aynısı olacak” şeklinde gelen, kendi işine dahi önem vermeyen müşterilerimizle kimi zaman anlaşmak daha zor olabiliyor. İşinize önem veriyor ve ortaya güzel bi sonuç çıkmasını istiyorsanız kesinlikle detaylı döküman hazırlamalı, iş öncesi tüm detayları konuşmalı ve yazılı olarak kayıt altına almalısınız. Tabii ki istediklerinizin karşılığı olan ücreti de ödemelisiniz