Konu
Neden Php Kullanıyorsunuz? Php'ci Arkadaşlar Konuya!
29-08-2022, 12:32:07
#55
dev
Kurumsal Üye
agg1401 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir de Composer çıkarmasalar başımıza iyi olacaktı. Bunu bir türlü anlamadım, niye çıkardıklarını?
Composer olmasa pakat bagimliliklari nasil yonetilecek? composer require xxx ile tak diye 3rd party paketleri kuruyoruz daha ne olsun