Yazılımcıda iş ahlakı yok, müşteride ahlak yok, keşke tek eksiğimiz teorik şeyler olsa, iki tarafta aslında neyin ne olduğunu çok iyi biliyor!

Öyleyse neden mi yapmıyor?! Ana babadan böyle bir eğitim almamış, haram yemiş içmiş, bozuk bir eğitim sisteminin çarkları arasından çıkmış bir kişi kolay kolay duzeltilemez!

Temeli çürük binanın üstüne istersen 50 kat çık ne olacağı bellidir.