bende 6 yıldır türk telekom kullanıyorum hiç beğenmiyorum ama bulunduğum bölgede çalışan tek hizmet el mahkum 2mbs hızla idare edicez artık

imkanınız varsa 1 dakika durmayın TT nette hatta arayın türkneti cayma bedelinizide ödüyorlar iyi forumlar
24 üne az kaldı hocam yüz kere aradılar taahhüt uzatayım diye suratlarına kapattım telefonu kaç kez