Pietro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayın 24 ünde bitiyor tahadütüm direk geçicem ttnet bizi çileden çıkardı ailecek 2 yıldır
bende 6 yıldır türk telekom kullanıyorum hiç beğenmiyorum ama bulunduğum bölgede çalışan tek hizmet el mahkum 2mbs hızla idare edicez artık imkanınız varsa 1 dakika durmayın TT nette hatta arayın türkneti cayma bedelinizide ödüyorlar iyi forumlar