OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sekreter = Başhekim.
En alt kademe böyle başlıyor. Yukarıya doğru siz düşünün.
Bir devlet hastanesine gidin , birde Acıbadem 'e . Aradaki fark dağlardan daha büyüktür.
Özel hastane para alıyor diyecekler . Devletteki doktor babasının hayrına çalışıyor zaten.
haklısın. bir işi elle tutulur yapan yok hep yokuş hep bi üstten bakmalar.