geçmiş olsun. bi kere hastaneden randevu alacağız doktorlar bi izine çıkıyor 3 5 ay ortalıkta yoklar. mübarekler çok çalışıyor çooook.
Sekreter = Başhekim.
En alt kademe böyle başlıyor. Yukarıya doğru siz düşünün.
Bir devlet hastanesine gidin , birde Acıbadem 'e . Aradaki fark dağlardan daha büyüktür.
Özel hastane para alıyor diyecekler . Devletteki doktor babasının hayrına çalışıyor zaten.