Çok uzun olmuş arkadaşlar kusuruma bakmayın sizinle paylaşıp fikir almak istedim. Sürekli şehir dışından Bursa'ya git gel yapa yapa maddi anlamda da sıkıntılar çekmeye başladım biletler olmuş 250 lira yeter piştim artık Gerçekten çok doldum portakal suyu misali kıprayamıyorum döküleceğim diye. Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Yani gelecek hakkında düşüncem olmasa gerçekten gözümü karartırdım. Çünkü cıvık cıvık tavırlar görseniz böyle kalem kırdırtır adama.