Karlı olmassa r10 un yarısının smm paneli olmazdı hocam.Ama şöyle bir durum var 7/24 aktif ve ilgi göstermeniz gerekiyor bir dk müşteriye geç cevap verirseniz diğer smm paneline yönelir ve smm panel kurdunuz ve öylece bırakırsanız da olmaz rakip çok olduğu için bolca reklam harcaması yapmak zorunda kalacaksınız