Benim ev sahibide böyle bana diyor ki asgari ücretin 3 de 1 olması lazım diyor. Adam benim maaşımdaki zama göz dikmiş resmen. Yarın demekki benim maaşım 10000 tl olsa daha fazla isteyecek. Ben ne anladım bu işten. Zaten millet açlık sınırının bile altında yaşıyor. Yılbaşı gelsede maaşıma zam alayım diye bekliyor. Tak ertesi günü ev sahibi oooo kardeşim aldığın zamdan banada bir sakal at der gibi üşüşüyor. Kimse kusura bakmasın yapılan kşra zamlarının çoğu ev sahiplerinin aç gözlülüğü. Çoğunluğu asgari ücrete zam gelsin de daha fazla isteyeyim diye bekliyor.