Arkadaşlar ben bot satmıyorum bugün bir arkadaşımızdan satın aldım.
Kanal yasaklanma gibi bir durum söz konusu değil çünkü videoları indirdiğim hesapta aynı şekilde kasıyor ve 400bin abonesi var. Bugün baya bir kanal araştırdım hepsi aynı şekilde kasıyor karambole is yapmıyorum anlayacağınız ama risk her zaman vardır
Aldığınız kişi r10dan mı? Botun satış linkini paylaşır mısınız?