Ben de karakteri çok sağlam yüreği çok temiz diye şişman sivilceli ve kıllı bir kıza aşık olan erkek görmedim değerli hocam.))))
Hocam güzellik göreceli her insana göre değişiyor dışıyla yargılamamak lazım başkasına güzel geliyordur mesela varsayıyorum