Merhabalar, Türk Telekom Selfy kullanıyorum gayet başarılı çekim gücü var arada dağa çıkmama rağmen bazı operatörler çekmediği halde türk telekom çekmekte fakat fiyatları pahalı faturalı kullanmıyorum pttcell'e geçmeye planlıyorum.