Hocam vemcaine alabilirsiniz. Anestezi spreyidir. Dişinize diş etinize sıktığınızda uyuşturur ağrısını hissetmezsiniz. Babam tıp merkezinde çalışıyor ben tırnak batması ağrımı önemli bir maçımda hissetmemek için alıp sıktığımda görüp bunu bizim dişçiler kullanıyor demişti. (İBB'ye ait bir tıp merkezi.)