Bugün pazar olduğu için diş doktoruna gitmedim. Nöbetçi doktor olduğu halde yarını bekleyeceğim çünkü benim dişlerimin huyunu kendi hekimim bile zor biliyor.
Özel diş hekimlerine gidip bir ton para bayılıp çözüm bulamayınca diş hastanelerinden medet umar oldum ki sonunda doğru hekimi bulduğumu düşünüyorum.
Yarına kadar diş ağrıma iyi bir çözüm arıyorum. Ağrı kesicilerin haricinde şunu yap ağrın hafifler dediğiniz yöntemler var mı? Ufacık bir kırıktan dolayı başlayan ağrı beyni zonklatır mı? Bu nasıl iş.