Hocam sağlık çalışanları artık tecrübeli kalmadı ülkede. İstanbul seyrantepe hamidiye etfal hastanesi acilinde tek Doktor mu çalışır ya. Ülke hastaneleri teknoloji olarak iyi ama çalışanları olarak tecrübesiz çok var.
Eğitim sistemi de biterse şaşırmayın. "Öğretmenler ayda 124 saat eğitim verdiği takdirde maaşı 5.750 TL olmuş". Asgari ücret civarında maaş alan eğitimci ne yapacak?