Piyasadaki neredeyse tüm belli başlı scriptler php. sunucular php konusunda sorun olmuyor. niye heyecan arayayım.
ama şöyle birşey var gelişen bir teknolojiyi yakalarsanız aranan adam olursunuz o da ayrı bir konu.
Forumlar tam ölürken yeni forum yazılımları nasıl işe yaramaz hale düştüyse bu konu da aynı olur. ama php yazılımı daha ölecek gibi durmuyor.