Yıllar önce asp yaygın olarak kullanılıyorken php içinde böyle düşünülüyordu hocam. Zaman icinde kurumsal sektörde php yayınlaşınca asp eski popülerliğini yitirdi.

Kurumsal taraf yeni teknolojileri kullanmaya başladıkça php de popülerliğini yitirecektir. Tabi bu durumun kısa vadede olacağını düşünmüyorum.

Sektorde daha uzun yıllar kalabilmemiz icin kendimizi sürekli geliştirmeli ve yeni teknolojiler öğrenmeliyiz.