Bakın hocam % 25 sınır getirildi ama yakınındaki ev fiyatlarının çok altındaysa %25 üzerinde zam yapabiliyor.Ayriyeten elbette çok fahiş rakamlara kira veren insanlar var bunu kabul ediyorum ama hep bu insanlar gündem oluyor .Ülke şuan iyi insanlar sayesinde ayakta duruyor bundan emin olun 1 milyon fırsatçı var 10 milyonda iyi insan var ki ülke ayakta duruyor.En basitinden ailemin bahçeli 3+1 doğalgazlı mustakil evimizde şuan yaşıyan kiracı aileme sadece 1000 tl veriyor bakın o kadar enflasyon gelmesine rağmen son 1 yıldır kiraya sadece 150 tl zam yaptık .Sizce bu şekilde yapan başka insanlar yokmudur ?Elbette vardır ama fırsatçı azınlık sürekli gündemde olduğu için birkaç tık birkaç izlenme daha fazla almak için sürekli onları konuşursunuz.Ayriyeten hangi partiyi veya kimleri savunduğunu da bilmiyorum sözlerimi ortaya attım çünkü sizin gibi düşünenlerin tarafları genellikle belli oluyor
Tamam yarın gidip TOKİye 3000₺ kira verelim bumudur ?r10nun iyi insanlarından tacsızkral 150₺ zam yapmış bu kıyağa karşılık 3000₺ veriyoruz diyelim ben ne diyorum sen ne konuşuyorsun zanda bulunmayı bırakırsınız umarım bir gün zanda bulunmak günahtır aklınız da bulunsun izlenme almak İçin derken klip mi çekiyoruz burda benim tarafım insanlıktan yana siz kurulduğunuz partiye saldırmak için farklı yollar deneyebilirsiniz
Ankara haritasına baksana Yapracık TOKİ diye bir yer var mı

Dd