dillerde çok bir fark yok. nodejs i asenkron yapısından dolayı övebilirsiniz. ama bu asenkron yapı çoğunlukla dezavantaj aslına bakarsan çoğu yerde bu yapıyı engelleyici tarzda kodlar yazıyor developerlar, promise, callback, async await tarzı fonksiyonlar ile. Ayrıca X dilinde olan çok iyi bir özellik maximum 2 yıl içerisinde tüm dillere de entegre olmuş oluyor. diller beraber büyüyor burada x dili y dili önemli deil.