Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Daha kolay, maliyeti çok düşük, topluğuğu fazla, (şirketler için)eskiden beri kullanıldığı için köklü sistemleri sıfırdan başka bir teknolojiye taşımakla kimse uğraşmıyor. Aynı altyapı üzerinden devam edildiği için daha popüler. Nodejs yazması benim için daha keyifli. Nodejs topluluğu en azından Türkiye'de çok yaygın değil. Tüm altyapısı nodejs olan kurumlar da phpye nazaran çok az. Bu sebeple hem server, hem yazılımcı maliyetleri fazla. Nodejs'den tutunan iyi iş yapar bence.
Ek: Hazır kurumsal script olsun, basit e-ticaret siteleri olsun bu tarz projeler için Nodejs yada farklı bir teknolojiyle uğraşıp maliyet yükseltmeye gerek yok. Zaten forumda 100TL'ye script satanlar olduğu sürece Nodejs ile yapsanız da boşa zaman kaybı olacak.