.net developer olarak çalışıyorum ama php ile başlamıştım, freelance de hem wordpress hem de custom istekler hep php üzerinden.

Hem php biliyorum hem .net, müşteri hangisini isterse onu yazarım ama php yi yıllık 50 liraya host ederken, .net öyle olmuyor.

Benim ne yazacağım müşteriye göre yani