Önceden WhatsApp isteyene anahtar veriyordu mesaj gönderme programı yapılıyordu. Şimdi bir kaç firmaya bu işi havale etmiş geçende incelemiştim dolar 16 lira iken 1 mesaj 1,5 liraya geliyordu. üye oluyorsun sana anahtar veriyor bir numara tahsis ediyor. Yani bu şekilde hallediyorsun. Ben kendi programımı kullananlara yarı otomatik WhatsApp mesaj gönderme yaptım, kullananlar var. tabi ücretsiz