Merhabalar.
Davaya katılmanız şart değil. Fakat mazeret dilekçesi sunmanızda fayda var. Farklı şehir olduğu için gidemiyorum şeklinde. Mahkeme izin veriyorsa segbis sistemi üzerinden duruşmaya katılabilirsiniz. Fakat davadan nasılsa bir şey çıkmaz diye düşünmeyin. Her ihtimale karşı davayı takip edin. Aleyhinize bir durum ortaya çıkarsa vakit kaybetmeden müdahale edin. Kolay gelsin.
İyi forumlar