Kısaca özet geçeyim bir trafik kazasina karistim suçluyum arkadan dokundurdum şahsın tamponunda çizikler oluştu şahista sigortadan yüklü miktarda para talep etmiş (125bin₺) sigorta şirketi parayı vermeyi reddedince dava açmış benide davalılara eklemiş.Bizde mahkemeye dilekçemizi verdik ve mahkeme gününü bekliyoruz.Şimdi kaza ankarada oldu mahkeme farklı bir şehirden (izmirden) açılmiş ben bu mahkeme için izmire mi gideceğim? mahkemeye gidip katıldıgımda ne olacak?