Merhabalar
2 ekim ile 8 ekim arası araç kiralamak istiyorum
3ekim giriş 7 ekim otelden çıkış olacak
Sorularım
1- Araç kiralarken Benzin full verip full mu istiyorlar geri?
2- toplam 900km yol yapacağım ne kadar masrafım olur git gel benzin olarak (en ucuz uygun araç olarak)
3- Dikkat etmem gereken şeyler nedir?
4- İnternetten mi almak mantıklı yolcu360 v.b firmalardan yoksa rent a car işi yapanlardan mı?
Minimal kaza sigortası ek paketi olan kurumsal bir firma tercih etmenizi tavsiye ederim. Ne ödemeyeceğinizi bilirsiniz