Chey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam açık artırmayla satış yapardım birde fiyat çok pahalı haberin olsun hocam....
O kadar emek var hocam daha fazla düşersem hayrına yaparım resmen. Bu piyasadaki en ucuz fiyat veren kişiyim.