Çok güzel olmuş elinize, emeğinize sağlık. Admin paneli inceledim. Şık ve kafa karıştırıcı değil. Sadece çok karanlık geldi bana, arka plan karanlık olup tablolar farklı renkte olsa daha güzel olabilirmiş.