Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'un hacmini düşünürsek, manuel işlem yapılıyorsa, yoğunluk sebebiyledir. Sabırlı olmalısınız.
Sabırlık bir durum yok hocam acelesi yok bekliyorum belirttiğim gibi, ben de manuel mi işlem yapılıyor eğer öyleyse benim yapabileceğim bir şey var mı diye sordum