Öğlen bir arkadaşla silver üyelikte konuyu yukarı taşıyamıyorum muhabbeti sonrası sağolsun desteğiyle platine geçiş yaptık Berkay bey 300 TL dedi öğlen FAST ödeme gerçekleşti fakat geçiş olmamış neden olabilir acaba? Bir defa yazdım fakat eminim yoğundur diye rahatsız etmek istemedim eğer sadece geçiş yapılmamasından kaynaklıysa geçişi kendim yapma şansım var mı