İşte bunlar görmek istediğim hareketler Tebrik ediyorum, hiç bir zaman hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin.

''Bir şey olmaz'' ''domaini alamazlar'' diyenler elbette olacaktır ama bir gün elbette onlara da bir hukuk yolu görünecektir.

Domaini 10 dolara alarak markaya yapılan yatırımları emekleri hiçe sayan bir zihniyet zaten ne kadar var olabilir ki?

Şunu anlamakta zorlanıyorlar; marka sahibi domain almak zorunda değildir.
Ama markasına ait olan bir domaini alarak marka itibarını zedeleyici eylemlerde bulunanlara karşı da her zaman hukuki olarak kendini savunmak zorundadır.
Sanıyorlar ki marka sahibinin domaini alacak 10 dolar parası yok
Boşta buldum satıyorum diye saçma bir mazeret olamaz.

Neyse, uzar bu konu.

Tekrar tebrik ediyorum.