U9ursa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bak hocam, okuma ve okuduğunu anlama konusunda eksiğin var. Ben ne demişim orda tekrar okur musun : ) Lütfen yapmayın bu kadar küçük düşürmeyin kendinizi
Niye küçük düşüreyim . Farklı sınıf demişsin onu görmemişim .Biraz sakin ol relaks kısaca .