Hocam karşı tarafla görüşme, arabulucuya gitme vb. gibi işlemlerin konuyla hiç ilgisi yok.
En doğrusunu yapmışsınız. Sınai Mülkiyet Kanunu'nda yer alan bir suçu oluşturduğu için doğrudan savcılığa müracaat etmeniz gerekir, nitekim öyle de yapmışsınız.
Bu suç uzlaşmaya tabi bir suçtur. Soruşturma başladıktan sonra marka ihlali olup olmadığı yönünde bilirkişi raporu alınır, ihlal olduğu yönünde kanaat bildirilirse şüpheli savunması da alınıp soruşturma tamamlandıktan sonra dosya Uzlaştırma Bürosu'na gönderilir.
Görevlendirilen uzlaştırmacı size ve karşı tarafa ulaşır, talebinizi iletirsiniz, karşılanır ise uzlaşma sağlanır dosya kapanır, talep ettiğiniz şey karşılanmaz ise uzlaşma olumsuz sonuçlanır ve ilgili ceza mahkemesince esas almak üzere iddianame düzenlenir.
Hayırlısı olsun diyelim, sonucu da paylaşırsınız buradan.