Arabulucu şöyle çalışıyor;
Gidiyorsunuz bu adam benim markamı kopyalamış diyorsunuz, gerekli kanıtları belgeleri iletiyorsunuz. Sizin adınıza karşıya ulaşıyor telif ihlali vb için biz bu iş için 50 bin TL istiyoruz diyor, karşı taraf ödemiyorum derse siz savcılığa gidip şikayetçi oluyorsunuz. Yok ben 50 bin veremem 15 bine anlaşalım derse sizi arıyor kabul ederseniz yüzdesini alıyor kalan sizin oluyor. İki türlü durumda da site kapatılıyor.
https://arabulucu.uyap.gov.tr/main/arabulucu.jsp
Avukatım direk bu şekilde yönlendirdi.Kendisine bu tarz bir durumu sordum ancak kendisi önce bu olay savcılık uzlaştırıcıya yönlendiriliyor uzlaşma olmazsa dava açılıyor dedi .Yoksa direk dava açıyordum .Aynı kapıya çıkıyor anladığım kadarıyla.