Arabulucu sistemini bilmiyorum ancak noter'den görüntüler alındı .O yüzden siteyi kapatsa bile kaçamaz .Amacım ise para almak filan değil .Ortada olan mağduriyetim giderilsin yeterli.
Arabulucu şöyle çalışıyor;
Gidiyorsunuz bu adam benim markamı kopyalamış diyorsunuz, gerekli kanıtları belgeleri iletiyorsunuz. Sizin adınıza karşıya ulaşıyor telif ihlali vb için biz bu iş için 50 bin TL istiyoruz diyor, karşı taraf ödemiyorum derse siz savcılığa gidip şikayetçi oluyorsunuz. Yok ben 50 bin veremem 15 bine anlaşalım derse sizi arıyor kabul ederseniz yüzdesini alıyor kalan sizin oluyor. İki türlü durumda da site kapatılıyor.
https://arabulucu.uyap.gov.tr/main/arabulucu.jsp