Ben forumdan yurt dışı telefon almıştım hocam. 350 liraya iphone 6s 700 liraya 6 plus

İkiside kendi kendine açıldı.Ben aldığımda hat taktığımda gelmiyordu pandemi sürecinde açıldı. 3 ayda bir mesaj geliyor bitecek süresi diye 3 ayda bir otomatik yeniliyor kendini hala anlamış değilim Telefonları alalı 1.5 yıl oluyor.