Ofiste lisanslı ürün(Windows, office, adobe vs.) kullanımını kesinlikle tavsiye ediyorum ileride başınız ağrımaz. Maliyet hesabı size kalmış sonradan lisanslamada yapabilirsiniz tabiki ama lisanslı olsun.