sorun ekonomide falan değil gençler. yazılımcılar yoruldu. bakın başlığı açan arkadaş ne diyor 50-60 $ 'dan yazılımcı kiralıyorum. aç ilanını 50$ de saatine tonlarca kişi akacak. ama iş yurtiçinden tutmaya gelince 50 tl verelim hadi yap. bu kafa ile zor net diyim.
artık çoğu yazılımcı bu paraları zaten sallanarak bile kazandığı için iş verenlerle uğraşmak istemiyor. ayrıca verilen işler çok farazi mesela bana bir 'blog lazım' acil yapılacak iyi hoş başlarken blog oluyor e-ticaret o yüzden siz parayı ve isteklerinizi netleştirin gerisi geliyor.