Aksakaloglou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doların hali ortadayken freedos olmayanı almak biraz saçma oluyor.

Forumda windows lisans satan arkadaşlar var. Güvenilir bir tanesini bulursanız oradan lisans işini çözersiniz. Windowsu yüklemek de kolay artık hiçbir zorluk yaşamadan bir çocuk bile kurabilir. Satın aldığınız arkadaş size belki nasıl yapılacağı ve lisansın nasıl aktifleştirileceği ile ilgili de yardım eder.

Ben lisans işlerimi bu arkadaşla çözüyorum, şimdiye kadar hep yıldırım hızında cevap verdi ve yardımını esirgemedi: @whitelotus;
Etiket ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam yardım etmek için her zaman hazırım.

Konuya yorumum: freedos alınır, hiç şüphe etmenize gerek yok hocam