Değeri benim için yüksek olan bir oyun hesabım çalındı ve bunun için hukuki yollara başvurmayı planlıyorum. Karakola gidip şikayetçi olsam beni ciddiye alırlar mı ? Dava açma süreci nasıl işliyor bilgisi olan var mı?