Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla msi ın her yaptığı ürünü çok beğendim özellikle laptopları harika, ama monitör işini yapamıyor. LG monitör tercih ederdim şimdi olsam. Bahsettiğiniz iki monitörü kıyaslayamadım ama bence ikinci el olarak satıp farklı markalara yönelin hocam.
Kullandığım monitörden gayet memnundum hocam. Işık hüzmesi ve donma olduğu için servise yolladım, değişim raporu çıktı. Mutlaka eksik yanları vardır ama benim kullanımda bunlar pek ortaya çıkmıyor, ben monitörü dik pozisyona alıyorum ve kod yazıyorum. Renkler vs gayet güzeldi, göz yormuyordu. Anladığım kadarı ile bu önerdikleri bir tık daha iyi.

Şunuda belirteyim yanlış hatırlamıyorsam monitörü alırken 2.3k bandından 1.3'e düşmüştü. Yani 1300₺'ye benzer özelliklerde bir monitör yoktu ben alırken.