atelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yaşadıklarınız doğal işin hakkını türk geliştiricilere ödemediğiniz için düşük paralara işleri alıyorlar(mecburiyetten) daha sonra motivasyon düşüklüğü yaşanıyor ve iş istenen gibi olmuyor. İşin ve emeğin değerlemesini düzgün yaptığınız sürece türk geliştiricilerlede sorunsuz işler çıkartabilieceğinizi düşünüyorum.

İyi forumlar.
Merhaba,
Ücreti kendileri belirliyorlar. Ayrıca öyle düşündüğünüz gibi düşük ücretler de istemiyorlar. İstedikleri ücretler oldukça motive edici.
Tabi yabancılar kadar değil ancak zaten o miktarları burada karşılayabilecek çok az kişi var. Onlar dolar ile çalışıyor ve dolar kuru ortada.