Bence yaşadıklarınız doğal işin hakkını türk geliştiricilere ödemediğiniz için düşük paralara işleri alıyorlar(mecburiyetten) daha sonra motivasyon düşüklüğü yaşanıyor ve iş istenen gibi olmuyor. İşin ve emeğin değerlemesini düzgün yaptığınız sürece türk geliştiricilerlede sorunsuz işler çıkartabilieceğinizi düşünüyorum.

İyi forumlar.