Lemoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden öyleydi ancak artık min 20 level olmanız gerekiyor. Derecelisi açık ranklı hesap isterseniz mesaj atabilirsiniz.
20 Level olur olmaz açılacak mı?